onsdag 8. februar 2017

Forbanna forkjølelse

Forkjøla eller influensa, gudene vet, men det går ikke over....
Jeg er faktisk bare blitt enda dårligere enn det jeg har vært.
Slitsomt.
Jeg bøtter nedpå tran, cvitaminer, solhatt på spray, paracet og repsils. Ja også nesespray...
Jeg har jo konstant dotter i ørene (har sikkert hatt det i 5 år) så når jeg blir syk så blir det enda værre, doble dotter kaller jeg det og jeg hører altså enda mindre enn vanlig.

Nå er jeg tett som en potte, vondt i halsen, dotter i ørene, småhoster og er generelt slapp og svak. Jeg burde jo ha holdt meg inne/hjemme i disse dagene når jeg har vært syk, men så jeg hatt så mye greier jeg har "måtte" fikse så da har det blitt mye ut og inn, og frem og tilbake. Men idag skal jeg holde meg inne altså.

Ingen kommentarer: