lørdag 4. februar 2017

Halloooo døgnrytme

Innimellom blir jeg helt koko når vi er på reise.
I Hongkong og Thailand våknet jeg sånn halv 3ish lokal tid, var våken et par timer og fikk kanskje sove en liten time før jeg skulle stå opp.
En av nettene i Hongkong var jeg sulten og min kjære var også våken og sulten. Så da kledde vi på oss å gikk på McDonalds midt på natta for å spise pannekaker....

Vel... Nå er jeg jo hjemme. Og døgnrytmen er fremdeles helt fucka.
Jeg våkner i halv 4 tiden, og står opp rundt 4. Spiser første frokost rundt 4, og frokost nr 2 klokka 9...

Ja, det er jo ikke logisk, siden halv 3 asia tid overhode ikke er halv 4 norsk tid. Jeg vet nesten ikke hva jeg skal gjøre, for jeg får ikke sove på dagtid heller. Så da er jeg helt kake når klokka er 20, og kryper til køys før klokka er 22.
Nå har jeg vært oppe siden femtiden, nå sitter jeg her og ser på det fine lyset ute. Sola kom jo tilbake da vi var på ferie så det er superfint lys ute akkurat nå. 


Ingen kommentarer: