mandag 20. februar 2017

Ikea

Snart kommer Ikea med sin nye Stockholm sofa, og jeg har sååååå lyst på den. Den blå altså

                                                   (alle bilder er fra Ikea)

Jeg har jo lyst å male stua blå, kjøpe en blå fløyelssofa og en konjakkbrun skinnsofa.
Meeeen noe ny sofa er ikke budsjettert inn i år, så fremt jeg ikke vinner i lotto da.

Det som også er litt gøy er at Ikea kommer med disse puffene:

Jeg har kjøpt to som er ganske lik på brukbutikken her for 40,- stykk. De ser helt ubrukt ut, så jeg er kjempe fornøyd med akkurat det kjøpet. Hvis ikke jeg allerede har skaffet meg 5.... blå puffer så hadde jeg nok kjøpt et par av disse her.

I løpet av våren håper jeg at vi får malt ferdig soverommet vårt. Blått.
En vegg ble tatt i fjor, men det er jo fremdeles minst to igjen..... Blue dabade dabada ;)

Ingen kommentarer: