onsdag 8. februar 2017

Jeg ønsker meg:

En tur til Italia!

Mulig dette var et bursdagsgave ønske litt over the top, men jeg har altså såååååååååååå lyst å reise til Venezia. Jeg tror det er det eneste stedet som står igjen på min Europaliste som virkelig MÅ sees før man dør. Nå fant jeg noen "superbillige" billetter til Venezia, så da sendte jeg melding til min kjære at dette var det jeg ønsket meg i bursdagsgave, og at jeg kunne jo spleise med litt cachpoints, en gratisnatt på hotell osv. for da ble det ikke så dyrt for han.
Jeg fikk ingen svar....
Så når bursdagen min nærmer seg så skal jeg bare henvise til dette ønske her. Jeg får som regel aldri gave på selve bursdagen min, i fjor fikk jeg bursdagsgaven på julaften, og 30 årsgaven har jeg enda ikke sett snurten av ;)

Så nå lurer jeg bare på om jeg skal bestille billett til meg selv, bruke cachpoints og gratisnatt også bare dra avsted... Evt. bare kjøpe det i bursdagsgave til min kjære, sånn på forskudd *ler*


Ingen kommentarer: