mandag 6. februar 2017

SKO!

Alle som kjenner meg vet at jeg eeeeeeelsker sko!
Og alle som kjenner meg vet også at jeg stortsett bare handler sko på supersalg.

Vel, på lørdag var jeg og mamma på skobutikker, og da ba jeg henne peke ut sko hun ville ha som jeg kunne kjøpe for henne når det ble halvpris av rødpris. Jeg har en slags indre salgsradar som begynner å pipe når supersalg nærmer seg ;)
Vel, idag plinget det inn en sms og halvpris av halvpris på Eccosko butikken, så jeg dro innom der og sveipa med meg 4 par sko for under 1000lappen!!

Jeg har etterhvert fått en ganske stor samling av Eccosko, og jeg kjøper bare sko der når de er på supersalg, altså med 75% rabatt. Jeg har jo sluttet med å kjøpe billig sko, for jeg får så himla vondt i beina av det...
Var faktisk på en Eccosko butikk i Hongkong. Mye dyrere for Ecco skoene i Kina og Hongkong enn det er hjemme!

Så er jo det store spørsmålet om jeg nå virkelig trengte disse skoene. Tjaaa....  i allefall litt ;) Det ene paret har jeg vurdert å kjøpe tidligere, men har syntes de har vært for dyr. Super fine tur sko som kan brukes både i lysløypa på tassetur og på storbyferie.


Ingen kommentarer: