tirsdag 28. mars 2017

Kreativiteter

Av og til får jeg så innmari lyst å være kreativ.
Jeg tar turen innom Panduro og får lyst til å male, strikke, lage smykker eller noe annet kreativt. Men jeg har ikke talent for maling, jeg kan ikke strikke og med vond skulder kommer jeg neppe til å lære det heller, smykker skulle jeg nok fått til å laget men jeg tror ikke jeg har tålmodigheten til å drive på med det, og ikke vet jeg hva jeg skulle gjort med det jeg produserte heller.

Av og til får jeg innfall.
Noen ganger blir de noe av, men som oftes ikke. Jeg ser et eller annet som inspirerer meg og løper ut for å få tak i det jeg trenger, men så dør det litt ut.

Så hva gjør man når man har såååå lyst til å være kreativ, men verken har helse, talent eller tålmodighet nok til å få til noe?
Tjaaa... man maler en vegg!

Resultat med bilde kommer etterhvert.
Siden jeg bare kan male pittelitt før skuldra sier nei så kommer det nok til å gå en ukes tid, minst, før jeg har fått malt veggen.
Den blir overraskende nok? blå ;)


Ingen kommentarer: