onsdag 29. mars 2017

Mareritt

Jeg bruker å ha et fast "mareritt" som jeg drømmer titt og ofte.
Eller jeg har flere mareritt som gjenntar seg men dette her inneholder verken død eller fordervelse så det skiller seg litt fra de andre.

I drømmen kommer jeg plutselig på at jeg hadde glemt å si opp hybelen min etter at jeg flyttet ut, og at jeg da har betalt for den i alle år selv om jeg ikke har bodd der.
For et par dager siden hadde jeg og min kjære 10 års jubileum for vår første husovertakelse, så det er altså 10 år siden jeg flyttet ut av hybelen. De som eide huset jeg bodde solgte det for mange år siden, så det er en temmelig teit drøm å ha, men jeg våkner faktisk av og til av at jeg har glemt å si opp, bare flyttet ut og fortsatt å betale.
Men det er jo bedre enn å våkne av spøkelsedrømmer som er sykt skumle.

Ingen kommentarer: