mandag 15. mai 2017

En luftig tanke

Jeg er ikke så veldig glad i å gjøre ting uten at det har en mening.
Altså jeg liker geocaching fordi jeg da kan gå på tur for å finne en boks (med ting eller uten ting). Hvis jeg bare skulle gå for å gå så hadde det ikke vært så veldig gøy. Så jeg liker altså det som er konkret og på en måte fysisk, i form av at det er noe man kan se.

Etter å ha råtnet inne på sofaen i hele vinter har jeg tenkt å få "rørt på ræva" nå når snøen blir borte. Og jeg starter hvis nok med det på lørdag som kommer.
Men over til poenget.
Jeg trenger et mål. Noe som skal få meg ut av sofaen og ut. Eller ut av sofaen og på mølla, ro maskinen eller treningssenter eller noe heeelt annet.

Jeg har da lyst å ha en fjelltur som mål.
Ikke hvilken som helst fjelltur, men opp Kilimanjaro!

Jeg har jo så kjempe lyst å dra på safari, og har nå spart alle gavepenger jeg har fått i fire år. Og safari er kjempefint å kombinere med Kilimanjaro!  Så nå prøver jeg å finne ut av hvor mye det vil koste, også må jeg jo overtale min kjære til å bli med, også må jeg jo starte å trene. hehe
Så får man se om det blir Goalsevarre eller Kilimanjaro.

Hvis en sånn tur ikke blir så kjempe dyr så tenker jeg at jeg skal trene med tanke på det fremover, og hvis formen er bra nok i januar 2018 så skal jeg bestille tur til høsten 2018.
Hvis ikke blir det bare en helt vanlig safari uten luftige fjelltopper :)


1 kommentar:

Guts sa...

Hei Hilde
Veldig fin innlegg