onsdag 10. mai 2017

Klager du?

Jeg leser en blogg.
Der hun som skriver bloggen veldig ofte forteller om ting de reklamerer på.
Det er alt fra sofa til kjøkken.
Men at de reklamerer/klager på tingene er vel kanskje ikke så unormalt? Eller jeg som hater å reklamere på ting synes jo de klager på det meste.
Poenget er at hver gang de klager på noe så endrer de på det. Det kan være at de bytter til en helt annen modell, en helt annen farge osv.
Det får meg til å lure på om det er sånn at de egentlig bare angrer på at de kjøpte X eller Y, og nå heller vi ha A eller B. Så da klager de i vei slik at de får byttet til det de heller vi ha.
Jeg vet jo ikke om dette stemmer, men jeg begynner å se et mystisk mønster *ler*

Jeg er jo en som haaaaaaater å klage på ting.
Jeg hater de såpass intenst at jeg ikke klager så fremt det ikke koster meg mye penger. Jeg sier sjeldent fra hvis de på butikken slår inn feil på kassa. Eller jeg sier fra hvis jeg oppdager det mens jeg står i kasse, men ikke etterpå. Akk...
Jeg skal bli en bedre klager. 

Ingen kommentarer: