tirsdag 20. juni 2017

Sengeplassering

Ja her snakker vi virkelig om verdensproblemer *ler*
Dette er vel et I-landsproblem delux, men likevel et irriterende problem.

Vi har to soverom på hytta. Planen er å ha 5 og allerhelst 6 sengeplasser i form av 4 vanlig senger og en sofaseng.

I helgen har jeg da tenkt VELDIG på hvordan dette her skal løses.

Jeg har vel egentlig kommet til følgende konklusjon (som jeg skriver ned her sånn at jeg ikke glemmer det)
Sofesofaen tar vi hjem. Dobbeltseng settes der sofaen står på bilde.
Senga som står på "gulrommet" her hjemme setter vi på det andre soverommet på hytta, sovesofaen fra hytta setter vi på "gulrommet". I tillegg må vi skaffe en seng til, også kan sengestolen stå der.

Sengeplass nr 6 vet jeg ikke om blir prioritert. Kanskje en slags gjesteseng som kan stå inni kneveggen når den ikke er i bruk.







Mitt andre ilandsproblem er sofaene på hytta, men der blir jeg ikke enig med meg selv uansett hva jeg gjør. Fader altså, ilandsproblemer!



Ingen kommentarer: