mandag 7. august 2017

Spiseplass

Endelig! Nå er vi kommet så langt med hytta at vi kan starte å gjøre ting som er gøy :)
Eller ting som jeg synes er gøy.

Som f.eks. å ta frem spisebord stolene og henge litt pynt på veggen.

Forrige hytterunde gikk jeg over kjøkken og stuevegger/tak med tørrmopp. Neste gang tror jeg kanskje at vi kan starte med å vaske. I allefall stue og kjøkken.
Badet er 95% ferdig, og det vasket jeg tak og vegger forrige helg.

Er foreløpig fornøyd med spiseplassen.
Måtte ta med to av stolene for å teste om det passet og det syntes jeg at de gjorde :)
Speilene på veggen skal vaskes *ler* og spraylakke rammene.
De andre rundingene på veggen er fat fra Søstrene grene.
Bordet fikk jeg gratis på finn, stolene fikk jeg gratis av et hotell, speilene kostet 25,- og lysestakene på bordet kostet 15,- Begge bra bruktbutikken.

Skal også en matte på gulvet som jeg kjøpte på supertilbud til rundt 150,-
Har ikke bestemt meg for om det blir gardiner eller ikke. Har kjøpt gardiner, men de har jeg hengt opp hjemme.

Sånn ellers har vi fått opp verandaen. Mer om det senere.

Ingen kommentarer: